DRAGOI BOLA etb3n!!

Sortzailea Taichisan, 2011ko Irailaren 11a, 14:07:56

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

ETB Yamcharen ahots gabe, hauxe zen Patxi Lopezen aldaketa :baibai:

Joder, ba 4 katu egongo dira lehengoen artean, ez dakit nik hainbesteko aldaketa ondo hartuko dugun bikoizketa zaharra ikusi dugunok.

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Taichisan

Iratxo dortokarana?? Aspaldi erretiraru zen baina, ez kontatu beragaz. Baliteke Ma?u Elizondok parte hartzea baino ez dakigu seguru ezta, gogora ezazue Raditzen ahotsa izan zela, baino jakinda Eguzki Eguzkizak ere ez dakiela ze nolako kastinga egin zuen (Hori bai, Eguzki berak narratzailearen ahotsa izango dela zihurtatuta dago). Xabi Pombo baliteke Kaito berriz izatea, ez dago seguru aspaldi ez dudalako entzuten Pombori. Bertsio katalana ikusi duzuenok euki dezakezue irudiren bat nola izango litzakeen euskaratuta.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Aspaldi? Ba nik duela ez asko dauzkat entzunda.

jonnydbz

Iratxo Dortokaren bikoizketa ezin hobea zen, kakaaaa :goku:

Portzierto, animelliuren badabiltzate DB-ripak egiten.

Aju

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2011ko Irailaren 21a, 18:12:39
Iratxo Dortokaren bikoizketa ezin hobea zen, kakaaaa :goku:

Portzierto, animelliuren badabiltzate DB-ripak egiten.
Zu lasai, lehen eguerdian jaitsi dut azken bdrip atala :cool2:

jonnydbz

jaja, ez nuen gutxiagorik espero!!

baronluigi

bertsio galiziarra ere prestatzen ari dira.

Galdera. Trunk helduaren ahotsa...ez al zen team galaxyko protagonistarena?

Aju

Aipamenaren egilea: baronluigi  Noiz: 2011ko Irailaren 22a, 22:19:04
bertsio galiziarra ere prestatzen ari dira.

Galdera. Trunk helduaren ahotsa...ez al zen team galaxyko protagonistarena?
DBZtik aparte oso gauza gutxi egin zituen harek. Astakeria bat urte da ez dudana entzuten.

baronluigi

ba neri bi ahotsak antzekoak egiten zaizkit xD

Taichisan

Lehendik esan nuenez gero, etzazue espero aspaldiko ahotsik esan nuenez aparte. Gainera oraintxe ikusi berri dut etb3ko programazioa datozen 3 egun hauetarako ta badirudi Dragoi bola emititzeko presa dutela, igande gauean 20:40tik hasita 5 atal segidan emitituko bait dute. Hori nire ikuspuntutik ze esan nahi du? DBZKAI emititzeko premia izango dutela, jakinda Dragoi Bola beti audientzia piloa ematen diela, eta pentsatzen hasia nago, Dragoi bola amaitutakoan Kairekin lotuko dutela (DBZ emititzeko lizentzia badute, baino uste det webgunerako utziko dutela, GTrekin bezelaxe).
Orain nik proposatzen dut, Bikoizketa tropela egitea, non pertsonai hauen bikoizlariak asmatu egin beharko ditugu (batzuk oso errexak baino beseteak...XD): Narratzailea, Goku, Gohan, Satanko, Bulma, Iratxo Dortoka, Krillin, Yamcha, Tenshinhan, Kaito, Vegeta, Nappa, Raditz, Frizer, Ginew, Gero Doktorea, Trunks, Dende, 17, 18, 16, Cell eta Satan Jauna. Hemen nire "kiniela"

TAICHISAN-en KINIELA
--------------------------------

Narratzailea: Eguzki Eguzkiza ( DBZko Berdina)
Goku: Joseba Etxebarria ( DBZko Berdina)
Gohan: Xebe Atencia ( DBZko Berdina)
Satanko: Peio Artetxe (Ussop One Piecen)
Krillin: Alasne Erdozia ( DBZko Berdina)
Bulma: Maribel Lejarreta (Doremi Doremiren Magian)
Iratxo Dortoka: Edu Gorri?o (Boss Hamtaron)
Yamcha: Be?at Narbaza (Chuck-en Ahotsa)
Tenshin Han: Kepa Cueto ( DBZko Berdina)
Raditz: Pedro Arrieta (Pablo Atxurdin Harriketarretan)
Nappa: Inaki Beraetxe (Smoker/Kehetxar kapitaina One Piecen)
Vegeta: Felix Arkarazo ( DBZko Berdina)
Frizer: Felipe Barandiaran (One Pieceko narratzailea)
Ginew: ???
Dende: Eba Ojanguren (Goku DBGTn)
Trunks: Xabi Alkiza (Luffy One Piecen)
Gero Doktorea: ???
17: GTn egin zuen berbera
18: Teresa Eguzkiza ( DBZko Berdina)
16: Krokodiloren azken ahotsa
Cell: Edu Gorri?o
Satan Jauna: ???
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

jonnydbz

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2011ko Irailaren 23a, 19:46:26
Nik ez dakit asko bikoizketetaz, baina espero dut tontolapiko ahotsa ez jartzea.

Aju

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2011ko Irailaren 23a, 19:46:26
Lehendik esan nuenez gero, etzazue espero aspaldiko ahotsik esan nuenez aparte. Gainera oraintxe ikusi berri dut etb3ko programazioa datozen 3 egun hauetarako ta badirudi Dragoi bola emititzeko presa dutela, igande gauean 20:40tik hasita 5 atal segidan emitituko bait dute. Hori nire ikuspuntutik ze esan nahi du? DBZKAI emititzeko premia izango dutela, jakinda Dragoi Bola beti audientzia piloa ematen diela, eta pentsatzen hasia nago, Dragoi bola amaitutakoan Kairekin lotuko dutela (DBZ emititzeko lizentzia badute, baino uste det webgunerako utziko dutela, GTrekin bezelaxe).
Orain nik proposatzen dut, Bikoizketa tropela egitea, non pertsonai hauen bikoizlariak asmatu egin beharko ditugu (batzuk oso errexak baino beseteak...XD): Narratzailea, Goku, Gohan, Satanko, Bulma, Iratxo Dortoka, Krillin, Yamcha, Tenshinhan, Kaito, Vegeta, Nappa, Raditz, Frizer, Ginew, Gero Doktorea, Trunks, Dende, 17, 18, 16, Cell eta Satan Jauna. Hemen nire "kiniela"

TAICHISAN-en KINIELA
--------------------------------

Narratzailea: Eguzki Eguzkiza ( DBZko Berdina)
Goku: Joseba Etxebarria ( DBZko Berdina)
Gohan: Xebe Atencia ( DBZko Berdina)
Krillin: Alasne Erdozia ( DBZko Berdina)
Bulma: Maribel Lejarreta (Doremi Doremiren Magian)
Iratxo Dortoka: Edu Gorri?o (Boss Hamtaron)
Yamcha: Be?at Narbaza (Chuck-en Ahotsa)
Tenshin Han: Kepa Cueto ( DBZko Berdina)
Raditz: Pedro Arrieta (Pablo Atxurdin Harriketarretan)
Nappa: Inaki Beraetxe (Smoker/Kehetxar kapitaina One Piecen)
Vegeta: Felix Arkarazo ( DBZko Berdina)
Frizer: Felipe Barandiaran (One Pieceko narratzailea)
Ginew: ???
Dende: Eba Ojanguren (Goku DBGTn)
Trunks: Xabi Alkiza (Luffy One Piecen)
Gero Doktorea: ???
17: GTn egin zuen berbera
18: Teresa Eguzkiza ( DBZko Berdina)
16: Krokodiloren azken ahotsa
Cell: Edu Gorri?o
Satan Jauna: ???
Igandekoak aste guztiko errepikapena dira; astelehenean 3 daude jarrita baina hurrengo egunetan bigarrena eta hirugarrena daude jarrita, beraz errore bat da. Astean 5, martxan horretan Katalunian amaitzean hasiko gara.