DRAGOI BOLA etb3n!!

Sortzailea Taichisan, 2011ko Irailaren 11a, 14:07:56

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

baronluigi

Por tzierto, ba al zenekiten azkenengo bi ataletan DBZ musika erabiltzen dutela, KAIk zeukan musika AVATAR eta Terminator Salvation filmeetatik ustez plagiatu zuteelako? XD

Aju

Bi baino gehiago dira; aurrekoan begiratu nunen zehazki zenbat ziren, ez naiz gogoratzen orain, baina 25-30 inguru izango dira. Gainera Booren sagakoak... Nire ustez mozketan eszena osoetan egin behar zuten, eta uzten dutena lehengo musikarekin utzi. Baina...

baronluigi

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2011ko Urriaren 02a, 16:33:01
Bi baino gehiago dira; aurrekoan begiratu nunen zehazki zenbat ziren, ez naiz gogoratzen orain, baina 25-30 inguru izango dira. Gainera Booren sagakoak... Nire ustez mozketan eszena osoetan egin behar zuten, eta uzten dutena lehengo musikarekin utzi. Baina...

Gaizki ulertu ez baldi badut, Japoniak internazionalki saldutako bertsioak DBZ musika ere badarama.

Aju

Saldu duten bertsioak oso-osorik darama BSO zaharra (gehiena Booren saga), eta BSO berriko ezer ez da agertzen; aldaketak sartu zizkioten bertsio internazionalari (BSOa eta zentsurak) eta horregatik deitzen da "Dragon Ball Z Kai", Z gehituta.

baronluigi

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2011ko Urriaren 03a, 01:31:03
Saldu duten bertsioak oso-osorik darama BSO zaharra (gehiena Booren saga), eta BSO berriko ezer ez da agertzen; aldaketak sartu zizkioten bertsio internazionalari (BSOa eta zentsurak) eta horregatik deitzen da "Dragon Ball Z Kai", Z gehituta.

Gaitzerdi orduan xD. Niri BSO berria ez zitzaidan batere gustatzen xD