FBI-ak Megaupload Itxi omen du

Sortzailea Arsenicum, 2012ko Urtarrilaren 19a, 21:10:09

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Arsenicum

Geuk egin ezean, gureak egin dau.

danbo

egia esan, inork ez zuen espero... ez al da hala?
web horriak ixtea izango zela lehen pausoa uste nuen, ez "sustraiak" moztea...
linkak batzeko plana, "a tomar por saco"

baina benetan FBIa behar al zen? enpresako langileak konspiratzaileak baitliran atxilotuak...

baronluigi

Aipamenaren egilea: danbo  Noiz: 2012ko Urtarrilaren 19a, 21:41:22
egia esan, inork ez zuen espero... ez al da hala?
web horriak ixtea izango zela lehen pausoa uste nuen, ez "sustraiak" moztea...
linkak batzeko plana, "a tomar por saco"

baina benetan FBIa behar al zen? enpresako langileak konspiratzaileak baitliran atxilotuak...

Hemen guardia zibila erabiltzen dute aspalditik. Gero atxilotu denak aske geratzen dira baina hori ez da esaten.

burrundaie

Yanki ostiak ez dituk txorakeriatan ibiltzen! Gainera beste zerbitzariei bidalitako mezua argia da. Denbora pixkat behar da, hala ere, nondik-nora joko duten ikusteko. Gertakizunen martxaren arabera ekin. Hala ere kolpe gogorra izan da, bai horixe!

Aju

Hau ezin da horrela geratu, egingo dute zerbait.

Imajinatu nolako grazia atzo bizi guztirako kontua erosi zuenari

Taichisan

Ba niri ez dit bapez graziarik egiten ,ointxe esan dit eta anaiak... 2010eko urtarrilean berritu nuen nire kontu premiuma 2 urtez ta oraindik urte bat gelditzen zitzaidan oso osorik.... nork ordainduko dit 40€ horiek eh?? Putakume ziztzin alakoak, jun zaitezte popatik hartzera betiko zikin ustelok!!
Sekulako aserrea dekot gainera jakinda gure proiektu guztia guztiz zapuztu dutela jakitean gainera!!!
Horain zer,.... nik ez dudana, eta zuek ez daukazuena jaitsita?? Betirako galduta? A ze grazia FBI, Ipar Korean mehatsuka nuklear guda hasi nahi dutelako japoniarekin eta hemen berriz Internetari trabak jartzen.... PUTAKUMEAAAAAKKKKKKKK!!!!! :haserre: :haserre: :haserre: :haserre: :haserre: :haserre: :haserre: :haserre: :haserre: :haserre: :haserre: :haserre: :haserre: :haserre: :haserre: :haserre: :haserre: :haserre: :haserre: :haserre: :haserre: :haserre:
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2012ko Urtarrilaren 19a, 22:22:43
Ba niri ez dit bapez graziarik egiten ,ointxe esan dit eta anaiak... 2010eko urtarrilean berritu nuen nire kontu premiuma 2 urtez ta oraindik urte bat gelditzen zitzaidan oso osorik.... nork ordainduko dit 40€ horiek eh?? Putakume ziztzin alakoak, jun zaitezte popatik hartzera betiko zikin ustelok!!
Sekulako aserrea dekot gainera jakinda gure proiektu guztia guztiz zapuztu dutela jakitean gainera!!!
Horain zer,.... nik ez dudana, eta zuek ez daukazuena jaitsita?? Betirako galduta? A ze grazia FBI, Ipar Korean mehatsuka nuklear guda hasi nahi dutelako japoniarekin eta hemen berriz Internetari trabak jartzen.... PUTAKUMEAAAAAKKKKKKKK!!!!! :haserre: :haserre: :haserre: :haserre: :haserre: :haserre: :haserre: :haserre: :haserre: :haserre: :haserre: :haserre: :haserre: :haserre: :haserre: :haserre: :haserre: :haserre: :haserre: :haserre: :haserre: :haserre:
Lasai, hau ezin da horrela geratu, bueltatuko dira. Beraiek aterako dira galtzen epe laburretik hasita.

Zerbait gaizki esan duzu, ze kalkuluen arabera berehala bukatu behar zaizu megauploadeko kontua.

Grazia ematen dit nola alderatzen dituzun Ipar Koreako auzia eta internetaren trabak XDDDDD

Taichisan

Klaro amaitu zaidala epea, beraiek urte bat lapurtu didate eta!
Beste norabide bat hartu behar dugu eta azkar bestela Euskal encodingsen geneukagun bisitari askok juten hasiko dira. Eta hori guretzako sekulako kondenazinue da!!

Aju

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2012ko Urtarrilaren 19a, 22:40:29
Klaro amaitu zaidala epea, beraiek urte bat lapurtu didate eta!
Beste norabide bat hartu behar dugu eta azkar bestela Euskal encodingsen geneukagun bisitari askok juten hasiko dira. Eta hori guretzako sekulako kondenazinue da!!
Nora? XDDD

Joder, jendearen erreakzioak irakurtzen nabil foro desberdinetan eta momentuz barregura eta dena ematen dit XDDDD

eMuleri hautsa kentzen hasteko ordua da.

Taichisan

Bai, Emule, Torrent,... FTPak ere(hauetaz gogoratzen?) zeren bestela... Burrundaie izan da nik uste gurako zuhurrena mediafire-en hasi bait zen dena igotzen...

Aju

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2012ko Urtarrilaren 19a, 22:54:00
Bai, Emule, Torrent,... FTPak ere(hauetaz gogoratzen?) zeren bestela... Burrundaie izan da nik uste gurako zuhurrena mediafire-en hasi bait zen dena igotzen...
Eta zer uste duzu, ez dutela mediafiren eskurik sartuko?. Sartzekotan denetan egingo dute. Gero denek egingo dute buelta baina.

Taichisan

baronluigi

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2012ko Urtarrilaren 19a, 22:58:18
Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2012ko Urtarrilaren 19a, 22:54:00
Eta zer uste duzu, ez dutela mediafiren eskurik sartuko?. Sartzekotan denetan egingo dute. Gero denek egingo dute buelta baina.

MEDIAFIREen eskua sartu izan nahi balute, aspalditik egin ahal zezaketen, FBIAREN beharrik gabe. Ez ahaztu, MEDIAFIREren gune nagusiak eta serverrak Texas-en daudela.

Taichisan

Ajuk dioena da, potoloetatik hasten direla gero txikiagoenetaraino heltzeko... uste dut, ta zihur denak salatuko dituztela fijo.... ta uste det bigarrena Fileserve edo fileupload izango direla, gero ta link gehiago egoten hari bait dira honetako serbidoreekin.

ar_abatarra

Keba...
Mediafire amerikarra izanda...
Konpetentzia kentzeko modu bizkorra da hau, besterik ez.