Euskal Encounterrean banatutako DBko atalak

Sortzailea jonnydbz, 2006ko Abuztuaren 18a, 18:39:29

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

jonnydbz

Euskalean egon zen lagun batek esan dit Dragoi Bola oso lortu zuela eta DBGTko beste batzuk, DBZkoez aparte. Arsenicumi hartu zizkion, euskal-encodingseko karpetatik. Atal horiek onak al dira?? Nor egin ditu?? Hau da, egunen batea Uploadsen jarriko direnak al dira?? Batez ere grabatzeko da, eta horrela argitaratuko diren egunean igotzen lagun dezket.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Arsenicum

Nik eraman nuena, Ajuk pasatakoak ziren. DBZko 80 atalak, uploadsen jarriko direnak, eta GTkoak Ajurenak dira baita ere baina uste dot beste atal berri batzuk egingo direla. Baina dragoi bolako atalik ez nuen eraman...
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

jonnydbz

:?:  :?:  :?: Berriro galdetu beharko diot ba...  :?:  :?:  :?:
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Taichisan

Ia badirudi aspaldi egin nituen dragoi bolako 6 atalak dvd japoniarreko relasearekin banatu egin direla,nahiz eta berri bat hasi.... baliteke horiek izatea, baita ere neuk montaturiko erremasterizatutako DRAGOI BOLA filmeak(3) banatu egin ziren.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

ez ez, segur aski jonny ondo dabil, iazko euskal partyra ere DB eramatekoak izan ziren baina arazoak izan zituen tipoak eta ez zuen eraman, eta badirudi aurten bai ahal izan duela (hori irakurri nuen fororen baten). TVripak izango dira atalak, supongo. Interesagarria  8)  Jonny, enteratu ea azkenean zer daukan  8)

EDIT: arsenicumi ez ziola hartu, fijo

Taichisan, DBren 130 bideo dauzkat ya. Laster bidaliko dizkizut

peiote

aupa. adierazi nahi dut arazo bat izan dudala dragoi bola Z-ko atalekin emuletik jaisten joan naizenean. zera izan da arazoa:

1.ataletik 60. atalera kapitulu guztiak jaitsi ditut arazoarik gabe baina 61. ataletik 82.-ra orain denbora luze bat jarri neban jaisten baina iturri gabe gelditu dira eta bertan behera dauzkat atalak geldirik. baten batek lagundu al badit ezkertuko diot nire msn-a  :arrow:  peiote_00@hotmail.com orduan ezkertuko nuke iturriak berriz jartzea ahal bada.

eskerrik asko nire mezua irakurtzeagatik eta dragoi bolaren eta Z-ren kapituluak emulen jartzea espero dut  :D  :D  :D

Aju

Azalpena post batzuk aurrerago daukazu, aurreko orrian edo. Ez dut erantzun hotzik eman nahi, benetan, eske ez daukat berriro totxo handirik idazteko gogorik XD

jonnydbz

Hau al da diozun totxoa??

http://aokromes.clanogre.net/phpBB2/viewtopic.php?p=1749#1749

Dragoi Bolako atalen horiei buruz, dirudienez batzuk aitortxuren partez dauden horietakoak direla, eta ez ditu atal asko (1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 12, 19, 21, 29, 30, 37, 41, 44, 49 eta 52). Eta kalitateari buruz 150-200 mega artean eta 720x576ko resoluzioaz. gainera batzuk wmv omen dira. Esan didanez VHStik ateratako itxura dute, beraz, Salvateko dvd eder horietatik ateratako ripeoak direla pentsatzen dut.

Bueno, azkenean "falsa alarma" izan da...

Aju

Sauron_EH

Aupa! berria nai! Bo, lehenengo ta behin eskerrak emotia lan handi hau egiten ari zaretenoi. Ni askotan eon nai halako zerbait egiteko gogoekin, baina denbora faltan ibili nai beti.

Beno, ba nik Euskalean jonnydbz-k dion kapituluak jeitsi neban . Nik, zehazki, jeitsi nebana hurrengo hau izan zen:

- DB: 001-052 (intro eta outro-ekin) eta Dragoi Bola OVA 1 - Loti ederra deabruen gazteluan. Dena DivX5-ean. Wmv-an bebai jeitsi neban, baina kapitulu askoz gutxiago zeuazen.

- DBZ: 001-082 (web honetakuak)

- DBGT: 01-40 (euskal-encondings sinadurarekin bebai)

Hau izan zan Euskalen aurkitu neban guztia euskeraz. Gaztelerazkuak jeitsi nitun aurreko urtian. Ta beno, irakurri dudanez, oraingoz hau da euskaraz dagoen guztia , ez?

ondo segi!

Arsenicum

Aupa, ongietorri, zu egon zinen BH 85an edo? Eske nir atzean egon zirenak uste dot Eibarrekoak zirela edo ingurukoak behintzat...

Sauron_EH

Buff, esq Eiabrko jende piloa juten da. Ni BB-64an neuan, erdiko pasiluan.

Aju

DBGTren 40 atal?? Inori pasa nizkion 27-40 atalak ala?? Konbentzituta nengoen ezetz.

Ba atalok saltotxoak ematen dituzte, kendu nahi badituzue, eta ojo ze hau garrantzitsua da ez bakarrik kasu honetarako, baizik eta egiten dituzuen bideo guztientzako, jaitsi MPEG4modifier programa, bertan hautatu bideoa, User data dakarren lekuan 1 edo 2 gauza agertuko dira, eta bat '--------p' letrarekin amaitzen da, ba hautatu, eman edit, eta jarri '-------n' hau da, p hori aldatu n-gatik, edo agian aldrebes ziren letrak... ez dakit... gero, unpack hautatu, eta azkenik Save... eman eta gorde bideoa.

n eta p horren aldaketa egia esan neuk ere ez dakit zertarako den, horrelaxe irakurri nuen nik eta horrelaxe esaten dizuet. Hau eginda ez dute saltorik emango bideoek. AVI artxiboekin bakarrik dabil, OGM direnez DBGT, virtualdubekin ireki, audioak gorde, gorde bideoa audioa gabe, edo behintzat avi formatuan, eta gero kendu saltoak.

Hori ez gertatzeko, konprimitzera zoaztenean, Xviden konfigurazioan 'Packed bitstream' desmarka ezazue.

Sauron, ezagutzen dozu metalyzer? Eibarkua da, Hasier I?arritu, datorren urtean ez dakit ikusiko garen fakultadean DBZ pasatzeko ze azkan urtean zebilen, ba?a geratzen bagara eta ezagutzen badozu berari ahal dizkiozu eskatu bideoak.

Arsenicum

Niri Taichisanek pasatu zizkidan OGMko DBGTko atalak. Eraman nituen Euskalera baina leku barik geratu nintzenean kendu nituen, jakinda beste proiektu berri bat zegoela.

Sauron_EH

Aipamenaren egilea: AjuDBGTren 40 atal?? Inori pasa nizkion 27-40 atalak ala?? Konbentzituta nengoen ezetz.

Ba, badirudi baietz. XviD-ean daoz kodifikatuak.

AipatuSauron, ezagutzen dozu metalyzer? Eibarkua da, Hasier I?arritu, datorren urtean ez dakit ikusiko garen fakultadean DBZ pasatzeko ze azkan urtean zebilen, ba?a geratzen bagara eta ezagutzen badozu berari ahal dizkiozu eskatu bideoak.

Ba izena ezaguna itxen jata, baina ez dakit nor dan. Hemengo forotik ibiltzen bada kontaktatuko det berakin. thnks.