[Deskarga Zuzena] One Piece Audioak

Sortzailea orionatk, 2007ko Urtarrilaren 09a, 12:02:28

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Arsenicum

Bai, Orionatk-ek txarto grabatu zuen, baina nik grabatu dut badaezpada. Ez zara libratuko Aju jaja.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

FHarlock

Egizue gauza bat, audio bikoitza, baten abestiak originalean, eta bestean bikoiztuak nahi dituenarentzat.

Ni behintzat behin ikusi nahi ditut.

Eta harritzekoa da oraindik inor ez duela iritzirik eman opening berriarekin. Azken 5 segunduak ikusi dizkiot justu.

Por zierto, ea norbaitek badakien, emulen bilaketa egiterakoan, bi One Piece 1 eta bi atal ageri zaizkit, bat avi-n eta bestea OGM-en. Norbaitek badaki zer den?

Aju

egiten hasi nintzenean ogm formatuan hasi nintzen eta hala jarri nituen lehen bi atalak, baina gero botazioan avi irten zenez, horra hor arrazoia.

Opening berria komentatu izan dugu noizbait, sekulako asmada dela letra, nola ez. Ez dakit nik zer kostatzen zaien itzultzea, hutsetik letra ateratzea askoz zailagoa izan behar da baina... ah, ez! 'nami da ederrena, ussop sudur luzeena' estrofa darabilte denerako baina!  :undecidedd

jonnydbz

ogm horiek ezbatu egin nituen, ze total bi atalak raw berriekin berregin dira.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

bueno, ikusita gaia irten dela, baten batek ogm artxiboak ezabatu ez baditu, ezabatu ze berriago batzuk daude

Carter17

barkatu baina audioa 12 ez ongi dabil, archivoa .mp2 dela, zer egin dezaket? norbait dauka audi hori?

eta non dago audio 56?

mila esker guztioi zuen laguntzagatik :hail :hail :hail

Aju

ze aspektotan ez dabil ondo 12. audioa? ez da ondo entzuten, linka ez dabil...? igotzen dituenak (orionatk) normalean asteburuan igotzen ditu astean zehar grabatutakoak de una takada

orionatk

56. audioa galdu egin nuen, arsenicum-ek igoko du. Ze arazo duzu 12arekin? mp2 formatua??

Carter17

ba ez dut jakin zergatik, baina ireki dut movie maker, eta audioa videoarekin sinkronizatu nahi dut baina ez da posiblea, orain uste dut video ez da ongi dabil. onenean movie maker-ren errua da, ez dakit

Aju

mmmmmmmm, entzuten bada, audioa ondo dago, hori argi dago. sinkronizatzeaz zeozer egingo duzu gaizki

Aju

anormala izan behar da gero 55. atalean egindakoa egiteko, hurrengo atalaren laburpenaren azken zatia kendu eta gero endingaren zatitxo bat eman. Orduan zetarako ebaki dute laburpena si gero endinga badator? ETB, en fin

FHarlock

Anormalena da abestiak bikoizteko ordaintzen dutela, eta gero ematen ez dutela, behin despistez ez bada.

Ordaindu erabili ez egiteko. Hori bai dela anormala. ETB, betiko eran.

Carter17

benga os expliko mi problema, porque pensaba que seria un archivo concreto pero no
si mirais por ejemplo los audios 12,17,18,19, etc, vereis que todos tienen como extension de archivo .mp2
El problema es que mi ordenador no identifica un archivo mp2 como un archivo de audio, no lo puedo reproducir con ningun reproductor, y el WMM lo entiende como video (peor todavia). Como parece que los audios los hace orionatk, igual podrias explicarme con que programa grabas los archivos, para ver si con ese soft podria convertirlo a .mp3 o .wav o algo mas normal.
O sino tal vez podrias resubir los archivos pero como ficheros mp3, os estaria muy agradecido, ya que no puedo seguir grabando capitulos si los audios no me funcionan por la extension que llevan... :cryy

orionatk

Ez dakit arazoa konponduko dizudan edo ez...

Nire TDT-ak formatu horretan grabatzen ditu, eta kalitaterik ez galtzeko, ez ditut mp3-ra pasatzen. Konbertitzeko dB PowerAmp programa erabil dezakezu. Ia formatu guztiak admititzen ditu. Froga txiki bat egin dut eta mp2tik mp3ra konbertitzen du arazorik gabe.

Frogatu eta kontatuko didazu ea nola joan zaizun.