[Deskarga Zuzena] One Piece Audioak

Sortzailea orionatk, 2007ko Urtarrilaren 09a, 12:02:28

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 2 Bisitariak erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

ez dudana ulertzen da zergatik batzutan dagoen ending bat 13 kapitulo inguru eta gero beste bat 26

orionatk

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2007ko Maiatzaren 08a, 12:23:10
aurreko astean 3 bakarrik eman zituzten?

Bueno, Tauk kapitulo gehiago ez dizkigu kenduko aurrerantzean, antza, bada zeozer

Ez, lau eman zituzten, [076-079]. Baina 076 askoz lehenago igo zen.

Aju

Por los pelos! Ba?a bai, endinga osorik eman zuten atzo, bere azken pasean. Gaur 5.a tokatzen zen, eta ez dute 5 segundorik eman. 4. endingak 10 kapitulo iraun al ditu?

jonnydbz

Orduan, ending-en bat falta da edo denak daude??
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

orionatk

Bi ez dituztela eman uste dut. Ez nago guztiz ziur. Bat behintzat bai, hori fijo.

Aju

momentuz 2 falta dira, ba?a bietako bat gaur estreinatu dute, oraindik posible da ematea

orionatk

Zelako liada! Orain konturatu naiz TDT-ko ordua txarto jarrita nuela... Gehiago ez liatzeko hemen jarriko dut galdutakoak zeintzuk diren, eta ea norbaitek dituen:

- 077 (Maiatzak 2, asteazkena)
- 079 (Maiatzak 4, ostirala)
- 080 (Maiatzak 7, astelehena)
- 081 (Maiatzak 8, asteartea)
- 082 (Maiatzak 9, asteazkena)

Gaur (osteguna) ez dute atalik emango. Ematen du orain astean lau bakarrik ematea ohitura bezala hartu dutela.

Aju

taichisan, arsenicum...  :whistling :hail

Taichisan

Aipamenaren egilea: orionatk  Noiz: 2007ko Maiatzaren 10a, 12:22:08

- 077 (Maiatzak 2, asteazkena)
- 079 (Maiatzak 4, ostirala)
- 080 (Maiatzak 7, astelehena)
- 081 (Maiatzak 8, asteartea)ENDING OSOAREKIN
- 082 (Maiatzak 9, asteazkena)

Joder, ba espero dut Arsenicum,ek eukitea guztiak zeren neuk naiz eta grabatutak euki, audioa hobeagoa da berea eta gainera endingarekin ateratako atala juxtu, endinga azkenetik nmoztu egiten da grabagailua flipatu egiten duelako eta grabaketak zapuztu batzuetan(la rebelion del as makinasXD)....Arsenicum, zure txanda.

P.D: bakarrik ending bat(3.endinga) falta zaigu, espero dugu bakarra izatea
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

mmm, ba ikusita gauzak nola dauden, no estamos para hacer ascos... ba?a bueno, niri arsenicumek esan zidan berak audioak grabatu bai grabatzen zituela eta orionatk-k badauzkala konfirmatzean ezabtu egiten zituela. Badauzkazula esan diozu?

FHarlock

Bai kapitulo pila eman dituztela, laister behar dute bukatzeko, erosi dituztenak dakigun arabera, ez?

Carter17

mmmm, mesedez re-upload yousendit eta sendspace-eko audioak (hobe mediafire-era), bere link-ak balioa galdu dute  :crybaby

orionatk

48-49-50-51-52 igotzen ari naiz. Baten bat gehiago behar duzu?

Carter17

bai, 44-45-46 eta 47 ere nahi ditut, eskerrik asko orionatk
mediafire hobetoa da, archiboak ez dute bere balioa galdu eta

orionatk

Ongi, gauean igoko ditut. Biharko izango dituzu^^