[Deskarga Zuzena] One Piece Audioak

Sortzailea orionatk, 2007ko Urtarrilaren 09a, 12:02:28

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Arsenicum

Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

zer pentsatua ematen duena endingagatik atal osoa berriro igotzea da  :unsure

FHarlock

Aukera interesgarria da, atalak pisu gutxiago eduki dezaten, opening eta ending gabe igotzen dituzte batzuk, opening eta endingak aparte igoz, baina behin bakarrik, ez atalero errepikatuz.

Gehinetan jendeak etxean openingak eta endingank saltatzen ditu gainera.

Aju

ba?a behin opening eta endingarekin igotzen hasita gero kentzea...

DBZk lehenengo 24 kapituluetan kortinilla daukala uste dut, ba?a ez da aldaketa garrantzitsu bat, opening eta endinga kentzea ya...

orionatk

Aipatuba?a behin opening eta endingarekin igotzen hasita gero kentzea...

Bai, berdin irizten dut nik. Ya lehenengokoan endingarekin izanda, estetika bat mantentzeko guztiak joan beharko lirateke.
Ea bihar aste honetako audioak ateratzen ditudan, gaur batere gogorik ez daukat eta  :embarrassedd

orionatk

Aurreko astekoak jarrita. Atzokoa ere Arsenicum-i esker.

Carter17

Taichisan

tontaleria da garai hauetan mozten ibiltzea opening eta endingak releasetatik, batez ere raw japoniarrak baditugu ,horretarako da, den dena ikusteko eta eukiteko.
Beste bide batez, etbk berdin du errepozizioak diren ala ez, beti du joera endingak mozteaz. Muka mukaren endinga ez dute SEKULA emititu, ezta kiteretsurena, Kong, Sherlock Holmes, Takeru Yamato, Kochikame(bigarren pasean bakarrik egun baten jarri zuten y porke se les paso).... ETBk ia beste estatuko tb bezalako joera du, esanez: zertarako balio du ending bat baina? denbora galtzeko bezterik ez. Orduan moztu edo kendu eta kitto(one piece Tele 5-n ematen zutenean berdin egiten zuten)...asike nik uste politika kontua da(eta diruarena ere bai ,noski)??nazka gehiegi ematen dit honek...
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Arsenicum

ba doraemon eta Hattori ninjarenak beti ematen dituzte.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

eman al dute ending berria osorik?

Irudi horrekin hasten da ba?a dena ilunetan eta foko batekin enfokatzen banan-banan

Ba hau eta hurrengo biak azkar aldatzen dira  :whistling ETB...

orionatk

Uhmm, bihar begiratuko dut, baina ez dut uste... Aurrekoa edo aurreko biak (ez daki fijo) ez ditutuzte emititu... Hainbat kostatzen zaie hurrengo programa mierdatik zati bat sakrifikatzea ending-ak emateko?

Aju

osea, okerren programako dei guarro bat, gero 5?ko ipuin bat oparitzeko  :undecidedd

orionatk

Aju

aurreko astean 3 bakarrik eman zituzten?

Bueno, Tauk kapitulo gehiago ez dizkigu kenduko aurrerantzean, antza, bada zeozer

Taichisan

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2007ko Maiatzaren 05a, 00:10:52
eman al dute ending berria osorik?

Irudi horrekin hasten da ba?a dena ilunetan eta foko batekin enfokatzen banan-banan

Ba hau eta hurrengo biak azkar aldatzen dira  :whistling ETB...
Keba, ez watashi ga iru yo(3.endinga) ez soichi no sasuke(4.na), eta ez dut uzte osorik emitituko dutenik badakizue etbk ia ending guztiekin akabatzen dutela asike.....behintzat euskaraz dugu telesaila(ke remedio)
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!