[Deskarga Zuzena] One Piece Audioak

Sortzailea orionatk, 2007ko Urtarrilaren 09a, 12:02:28

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Carter17

orionatk

Aju

jaitsita, aber gaur bentilatzen dudan geratzen zaidana

orionatk

Aju

Eskerrik asko.

Ostegunerarte behintzat One Piece programatuta dago eta 87. atalera iritsiko dira horrenbestez, asike aipatutako 84 atalena ez da zuzena, nik uste dut Tele5ren moduan 104 erosiko zituela. Dena den, nork daki, agian kopuru arraroren bat erosi dute, nork daki.

Detective Conanek ere hastear egon behar du; Autobus Magikoa (txarra, txarra, txarra x 100, lotsagarria, pase gehiagorik ez! ETB, erre zintak!) edo One Piece, bietako bat ordezteko itxura du. Bide batez, bideoekin zerbait pentsatu beharko da. Nik winnytik ez dut ezer aurkitu, egon badago ere ?? Astroteameko bideoek oso itxura daukate, dvdrip japoniarrak dira (winnytik jaitsi uste dut  :xD), eta tusdivxen ere ari dira igotzen.

EDIT: Emulen 42 kapitulo daramatzan release bat aurkitu dut (pixkanaka joango da igotzen ze duela denbora 18 edo zihoan), dvdrip dakar, ikusi beharko da nola dagoen, ba?a me da ke hauek izan beharko direla. Erderazko audioa bakarrik dakartela dirudi, asike euskera hutsean joango zen kasu horretan. Saiatuko naiz enteratzen norena den eta baimena eskatzen

orionatk

Arsenicum

- 077 (Maiatzak 2, asteazkena)
- 079 (Maiatzak 4, ostirala)
- 080 (Maiatzak 7, astelehena)
- 081 (Maiatzak 8, asteartea)
- 082 (Maiatzak 9, asteazkena)

Hauek falta ziren. Ez dekotaz danak. :no

77, 80 ta 82 ba?o ez dekotaz.

79, eta 81 galdu duz :embarrassedd
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

Fin del mundo!!! Ez, bueno, lehenengo pasea izateko, merituak ditu 78 atal aguantatzea audio bat bera ere galdu gabe. One Piece ETBko DBZ berria da, 1000 pase egongo dira, asike lasai, gertatuko den bakarra da gehiago tardatuko dogula dvd hori grabatzen, emulean konpartitzeko denbora gehiago  :xD

orionatk

Laaaaaaaaaaaasai Taichisanek ditu eta falta direnak  :drunk

Aju

Bai?!!!!! Uf, ta ni ya sogarekin nengoela  :arbus

Arsenicum

Joder, goiko postean erratu in naz. maiatzak 2, maiatzak 7 eta 8ak dekotaz.

77, 80, 81 dekotaz,  eta 79, 82 falteko ziren.

81an endinga osorik dau.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

orionatk

Uhmm... 79 Taichisanek dauka ondo...
82.a ere badauka, baina saltotxo bat ematen du (txikia), azpitutuloekin joan beharko da.

Taichisan

Aipamenaren egilea: orionatk  Noiz: 2007ko Maiatzaren 14a, 14:41:24
Uhmm... 79 Taichisanek dauka ondo...
82.a ere badauka, baina saltotxo bat ematen du (txikia), azpitutuloekin joan beharko da.
Orionak esan bezala horixe bera, beraz galdu galdu ,ez da ezer galdu(2.emisioan 2.bertsioa egingo zan ta kitto;))
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

jonnydbz

Azkenean "jai kualiti"-ko banaketa izango da, ze pase gehiago jarriko dituzte fijo.

PD: joder hainbeste mugimendu hemen... :vueltasss :yahoo :egiptooo jajaja :lol
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

orionatk

Kawen todo! Gaurko audioa galdu dut (Maiatzak 16, asteazkena). Arsenicum, barkatu hainbat molestatzea audioekin, baina mesedez ea begira dezakezun ea zuk duzun  :embarrassedd

TDTari firmwarea gaurkotu diot eta diska gogorra formateatu dut. Orain garbi-garbi dagoela, espero dut berriro arazorik ez ematea.