One piece -Zer deritzozue bikoizketa??

Sortzailea orionatk, 2007ko Urtarrilaren 09a, 20:40:13

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

orionatk

Ikusi al duzue zelako ahotsa jarri dioten Zoro-ri??????? Penagarria!!!!!!! Ez dut uste horretara ohituko naizenik...

Aju

Neu ere ez naiz sekula ohituko horretara  :no 100 urtean ere ez  :no Baina nola jarri daiteke hori!

Namirena (Hasiberriakeko Elene) nahiko ondo ikusten dut orain, asike ohitzen naizenerako ya gustatu eta dena egingo zait. Baina Luffy eta Zoro... Joder, 2 ahots ez gustatuko eta justo biak protagonistak izan behar

Taichisan

Zororena oso harrotza da baino beno ikusiko dugu hurrengo ataleetan.
Gauza bat, txarto ikusi dut edo gaur ONE PIECE ez dute hemango Saskibaloi madarikatuarengaitik?
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2007ko Urtarrilaren 10a, 13:08:00
Gauza bat, txarto ikusi dut edo gaur ONE PIECE ez dute hemango Saskibaloi madarikatuarengaitik?

Bai, gaur Tauren partidua dago, baina One Piece 18:45etan emango dute, ea orionatk horren jakinean dagoen  :aznn

EDIT: Ostiralean ez dago One Piece. Por cierto, zer ko?o gertatzen da Edertrackeko ahots bat bera ere ez agertzeko oraindik??

Taichisan

Menos mal, garaiz ikusi dudala webgunean eta programatu dudala berriz!!XD

Aipatuzer ko?o gertatzen da Edertrackeko ahots bat bera ere ez agertzeko oraindik??

Bi atal baino ez dugu ikusi ,lasai egon, jakin ezazu telesail honek pertsonai asko baino askotxo dauzela eta denei ahots bakarra jartzeko(jajajajaja me partoXD) kontu handiarekin ibili beharko duteXD, dena den Eba Ojanguren Edertrackekoa da, zeren K2000, Edertrack eta DOMUSIC-en egiten du lan ,asike behintzat....

Aju

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2007ko Urtarrilaren 10a, 18:34:25
Eba Ojanguren Edertrackekoa da

Tipa hori denetakoa da  :xD

Gaur ere endingik ez! Ya rollo txarra ematen hasita dago asuntoa, ez dakit nik emango duten ala ez.

Gaur ere, Edertrackeko inor ez. Eszena baten, Marineak Luffy eta Zoro herritik botatzera joan direnean, rellenoko ahots batek esan du geratzeko eskubidea daukatela, eta gero hurbildu da Marine bat eta esan du ezin dutela inolaz ere gelditu, eta ahots bera zeukan XD Itxi begiak eta galdu egiten zara XD

EDIT: Shanks Goenkaleko Joseba medikua da, Martin Mistery. Hori ere ez da edertrackekoa. Joder... Edertrackek ahots tipo bat badauka (a patadas), Zororenentzako tipokoak dira, Vegetarena de puta madre joango zen... niretzat Irusoinena dela esklusiboki.

orionatk

Zer gertatzen da, ez dute ending-a inoiz emateko asmorik ala????? Hau etb-ri mailez bonbardeatzeko modukoa da!

PD.: Gaurko ataleko audioa minutu batzuetan igoko dut, ripeatzen ari naiz momentu honetan

Aju

hariari titulua editatu diot bikoizketa fitxarekin ez nahasteko. Saiatu naiz hariak konbinatzen, baina el muy kabron postak posteatu ziren dataren arabera ordenatzen dira, eta lehenengo orionatk-ren komentarioa agertzen da, gero taichisanek egindako taula eta gero nire erantzuna, eta nik taichisanen erantzuna lehenen eta gero beste guztia agertzea nahi dut, eta posten ordena aldatzeko aukerarik ez da ageri  :brickwall

Taichisan

Ba endingaren kontuarekin zin dagizuet ikusten duguna baino gehiagorik ez dugula ikusiko(espero dut erratzea),kiteretsuren endinga oraindik ez dut egun bakar batean ere ikusi, eta jakin esazue jada 68.atal eman dituztela eta horietatik 37 errepikatu asike.... baina neuri joditzen didana beentan da GIJOE eta VICKYE BIKINGOa eren endingak bai uzten dituztela!!instrumentalak, ez interesgarriarekin...ze demontre orduan? baino kochikamerekin beste berdina gertatzn da zeren emititzen hasi zirenetik(lehengo pasea) grabatzen nenbilenean bakarrik....3tan bota zuten ending osoa??eta badaramate 78 atal emitituta...(eta doremiren magiarekin ya ez dizuet ezer esango...)

FHarlock

Zihurrenez serie batzutan bai eta besteetan ez, irauten duten minutuen arabera eta orduaren arabera (publizitate eskariak) dabilela.

Bestetik, Irusoin eta Edertrac ez dira jada existitxen, fusionatu egin ziren ETB-k duela 4 urte atera zuen pliego de servicios bat irabazi ahal izateko, horregatik K2000 euskeraz bikoizteari ia utzi dion, akordiotik kanpo gelditu zelako. Oso puntualki euskeraz bikoizten du orain.

darko

Aizue, gaur ending OSOA bota dute (orain dela minutu batzuk).

Nik euskarazkoa dut One Piece ikusten dudan lehen aldia, eta bikoizketa oraingoz ona iruditzen zait. Zorori ahots horrek ondo ematen dio.
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

Aju

momentuz ikusi (beno, entzun) dudan bikoizlerik onena goenkaleko Mikelena, gaur Shanksen taldeko eskopetaduna izan da, koletaduna

baronluigi

Ba niri behintzat bikoizketa egokia daukala iruditzen zait...Zoro-ren ahotsa bertsio japoniarrarena bezalako gogorra da (eta ez gaztea,Arait-ena bezalakoa)...luffy-ren ahotsa ondo egokitzen zaiola uste dut, eta beno, Namirenarekin ohitzen hasia nago...kontuan izan, bestela Namik edo Jaione,Monica edo Ane-ren ahotsa edukiko zuen xD..Ussop-ena seriogia da agian...Sanji-rena falta

Ikusiko dugu..

Aju

Aipamenaren egilea: baronluigi  Noiz: 2007ko Otsailaren 02a, 20:10:27
bestela Namik edo Jaione,Monica edo Ane-ren ahotsa edukiko zuen xD.

Izeba kritikatzen?  :xD :xD :xD :xD

Bikoizketa estudioak fusionatuko ziren, bai, baina ni ez nago ez Yamcha ez Vegeta ez Goku entzuten, bikoizlerik onenak, beraien falta daukat. Serie hau bikoizteko aukerarik baleukate, aspaldi entzungo genituen, ze daramaten kapitulu apurrarekin, ahots batzuk 1000 aldiz entzun ditut eta beraienak ez. Fusionatuko ziren, baina oraindik preferenziak egongo dira konpainien artean. Usuffen ahotsa ez doakio pertsonaiari, esan duzun bezala, serioegia da Usuffena egiteko, ea aurrera egin ahala pertsonaiaren paperean gehiago sartzen den

orionatk

Gutxienez Usuff-eri ez diote jarri Tele5-n jarri zioten "moro" azentoa. Baina zer zen hori!!