[Deskarga Zuzena] One Piece Audioak

Sortzailea orionatk, 2007ko Urtarrilaren 09a, 12:02:28

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

orionatk

Beno, ya jarrita, hobe release on bat egitea, RAW-ak izugarrizko kalitatea dute eta.

Aju

Aipamenaren egilea: baronluigi  Noiz: 2007ko Otsailaren 08a, 15:42:42
Total ondo ikusten direla diozue ezta? :weirdsmiley

Jaisten gabiltzan bideoek 1000 buelta ematen diote etbko bideoari, batez ere kolorazio aldetik, etbkoak kriston argitasuna daukala ematen du.

baronluigi

Taichisan

Nola doazte audioak?^^, nik jada montaturik dekodaz neure atalak eta 19.ataleraino falta zait Kuro kapitainaren saga amaitzeko montatzen(gero berkodifikazioa egin bideoari ta listo), aste hontan geratu gaitezke Orionatk, eta dituzun RAWak pasatzen dizkidazu(baita besteegunean ahaztu zitzaizun materiala ereXD) zer diozu??
Beno, espero dugu aste santua baino lehenerako behintzat lehengo 2 sagak prest egotea eta igotzen hastea^^, gauza bat... nork arduratu daiteke BITTORRENT-etik materiala banatzen??zeren hori da falta zaigun deskarga metodo bakarra osoki banatu ahal izateko leku guztietatik.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

orionatk

arratsaldean jarriko ditut audioak.

Taichisan, geratuko gara messengerretik, ya nahiko RAW ditut eta.

EDIT: 141-150 jeisten jarrita
EDIT2: audioak igota
: Febrero 11, 2007, 13:48:13
Audio batzuk gehituta.
Ostegunekoa eta ostiralekoa galdu ditut; Taichisan, baldin badituzu esan, mesedez, eta igo edo pasa iezaizkidazu

Taichisan

Bai noski, baditut audioak, bihar igoko ditut falta diren guztiak. Bide batez, Jonny, nola bidali ahalko zenidake Rawak?XDgero nik Ajuri banatu behar dizkiot eta(jada amaitu du 1-8rarte eta krieg-en dsagako dekon audio guztiek), aparte aste hontan hasi egiten da ARLONG gizarrainaren Saga(jujujuju azkenean jujujuujuju).
Beste gauza bat Aju(gaur denontzako dekot antzaXD),Rawak talkual bidaltzen dizkizut, osea zeuk rekomprimitu egin beharko dituzu, zeren nik dekodan ripeoekin eta neure atalen birkodeaketekin aski dekot, dena den audioak pasaizkidazu montatute youtube bertsioa egiteko;) ta uste dot ezer gehiagorik ez dudala esan behar, bueno bai, ni piraten erregea izango naiz :king :lol

Aju

bai bai, bideoak pasatu datozen moduan, unian nago orain, audioak igotzeko etorri naiz

jonnydbz

Bidaltzea nahi baduzu pasa helbidea ta Correos arduratuko da guztiaz :xD Ta Ajuri pasatzeko bada berari eman diezaioket, ze Donostin nago ikasten. Klaseak atsaldez ditut 8rak arte, bestela edozein goizetan ondo datorkit.

Oraingoz ezin dut gehiago jetsi, ze disko gogorra peta-petauta dauket :embarrassedd

:thumbsup
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Taichisan

Neuri pasatu guztiak, gordeta euki nahi ditut eta, dena den, Ajuri pasaiozu DON KRIEG-en saga zeuk jaitsi baduzu, berak arduratzen bait da egiteaz, neuk aste hontan ARLONGen sagarekin segituko dut jejeje( mezu pribatuz emango dizut neure helbidea;))

Aju

taichisan, jonnyren atal guztiak justo zuri dagozkizunak dira, asike hobe zuri pasatzea

Taichisan

19.atalaren audioa http://www.mediafire.com/?5nhczjhmtmh
Ez dakit berriz ze ostia gertatzen dan neure MODERADOR GLOBAL-arekin, atzo bai ataratzen zitzaidan katxarrua editatzeko edonoren postak eta oin ez(justu sartu nai nuen linka, baina honez gero....).
Ongi ba, pasaizkidazu neuri orduan;) ni neure bigarrentanda 50% dago(azkenaldiotan ez dut asko jarri baino oso ondo dabil jaisten) asike ia ia raw guztiak eukiko dizkiagu, beno, biharko zure audio montatuak baditut bi lehengo saga osoak igoko ditut youtuben;)

Arsenicum

Geuk egin ezean, gureak egin dau.

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

orionatk

Taichisan

27.AUDIOA:
http://www.mediafire.com/?dyjldid5ynh

28.AUDIOA:
http://www.mediafire.com/?3tqzdtvz3du

Badaude guztiak jada, dena den audioren bat gehiago behar bada porseacaso esaten didazue, bale? ale geroarte!