[Deskarga Zuzena] One Piece Audioak

Sortzailea orionatk, 2007ko Urtarrilaren 09a, 12:02:28

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Carter17

mila esker orionatk, orain bai ongi dabil audioa
nire jainkoa zara :hail :hail :hail

orionatk

jeje ez da horrenbesterako^^

Ea bihar aste honetakoak igotzen ditudan.

orionatk

Audio batzuk gehituta. Orain arte falta direnak Taichisanek eta Arsenicumek dituzte.

Berriz ere, ez dugu batere galdu^^

Taichisan

Eske ondo kordinatutak egonda, ez gaitu inork memperatukoXDDD
ORIONATK, ARSENICUM ETA TAICHISAN, HIRU MOSKETARIAK!!!XDDDDD TA Aju DARTA?AN!!!XDDDDD
horrela segituko dugu haurrerantzean gero ta gehiago gara eta, eta laguntza gehiago dekogu;)
AUPA EUSKAL-ENCODINGS Y LA MADRE KE LO PARIOOOOOO!!! IEUPPPPPPP!!!XD
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

orionatk

Bi gehiago igota.

Gaur ending berria eman dute, baina, nola ez, zati txiki bat besterik ez dute eman. Puta etb...

Aju

opening eta ending guztiak kapitulo bat atzerago botata daude antza, ze atzo eman behar zuten lehenengoz... 7 kapitulo barru aldatzen da endinga  :whistling

FHarlock

Denak grabatzen eta bere tokian muntatzen dituzuen artean, no problem niretzako...

Baina ETB txapuzero bat dela berriz agerian dugu.

Arsenicum

Apirilak 10 (63 atala ) eta apirilak 11 (64 atala)-ko audioak igo ditut eta linkak lehen post horretan jarri ditut. Taichi, ahal duzunean igo 60 ta 61. :bye1
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

orionatk

Aste honetakoak jarrita. Taichisan, ea ahal duzunean 59 eta 60 jartzen dituzun^^

Arsenicum

59 ta 60 be jarrita dagoz. Taichisanek gaur goizean jarri deituz.

Aju

baten baten 3. endinga eman al dute osorik?  :huhh

orionatk

Ezetz uste dut... gero begiratuko dut gaurkoan ea eman duten, baina ez dut uste.

Arsenicum

Gaur fijo ezetz, ze ikusten egon naz eta ez deurie emon.

FHarlock

Nire ustetan, arratseko orduak dira kritikoak, publizitatearen eta denadelakoaren aldetik, beraz, sistematikoki moztera doaz.

Errepikapenean beste ordu baten emanda, ez dira ibiliko mozten eta mozten, oraindik ez dugu galdutzat eman behar.

orionatk

Aipamenaren egilea: FHarlock  Noiz: 2007ko Apirilaren 27a, 23:16:37
Errepikapenean beste ordu baten emanda, ez dira ibiliko mozten eta mozten, oraindik ez dugu galdutzat eman behar.

Bai, seguruenik emango dute errepikapenean... Txarrena da muntai osoa egitea ezin ahal izatea oraingo emisioan, edo bestela ending japoniarrarekin...  :unsure